Visst är jag duktig?

Jag fick mina kläder som jag beställde för några veckor sedan. Så imorgon ska jag använda jeansen för första gången. Har nog aldrig haft mer än blåa och svarta jeans så detta blir en liten variation.
Gula jeans har jag köpt. Dock hade jag nog kunnat köpa en strl mindre. Eftersom dom satt perfekt nu (ev lite för stora) och förhoppningsvis blir jag liiite smalare till sommaren. Är ju inte van att ha mindre storlekar på kläder.
Förvånade även mig själv ytterligare genom att köpa en turkos topp.
Kommer bli jävligt snygg till min svarta kjol! :)
Så dessa plagg är det enda jag köpt till mig själv på flera månader. Visst är jag duktig? ;)
Men jag måste ju, ska spara vartenda öre jag har tills den 19e maj.
Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det en underbar dag med 11 grader & strålande sol. Det har yr.no lovat mig ;)

Kommentarer
Postat av: Larissa Oikari

Tröjan var grymt snygg, den var lite ovanlig.

2010-04-07 @ 09:19:12
URL: http://oikari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0