Dagen

Fick en anonym kommentar här för ett tag sen och ja. Mitt jobb är just nu att läsa böcker på engelska ;)




Förövrigt måste jag sovit väldigt tungt inatt, när jag vaknade imorse så låg Loke mellan oss i sängen och jag har inget minne av att han vaknat.

Idag blir det väl ungefär lika mycket gjort som igår. Typ ingenting. Ska väl städa undan efter mina pojkar som varit i farten hela dagen och ev. byta lite gardiner och sängkläder. Förhoppningsvis har min motivation kommit och jag ställer mig och  tränar.

Men nu kan man snart börja rulla hemåt igen. Så var denna arbetsdag slut och herregud så sakta den gått...



"I en tid då inget hände, i en stad som alltid sov."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0