När ska man ha tid?



Tror ni inte på f*n att min laddare till systemkameran är paj. En ny kostar ca 600kr. Så jäkla onödigt det känns att lägga ut pengar på en simpel laddare. Får låna grannens medans, så himla snällt.

Känns som om jag aldrig har tid att umgås med mina vänner längre. På veckorna är det jobb som gäller och helgerna spenderas ju med familjen. När ska man ha tid för allt annat? Känner mig faktiskt jätte stressad över hela situationen.


Igår såg jag och Johannes en film, "the road"! Fy fan vilken hjärtskärande film. Det var otroligt bra men en själv satt ju på hel spänn hela kvällen. Knappt så man vågade titta vissa gånger. 

Jag är även så sjukt pepp på att börja på gym. MEN NÄR SKA JAG HA TID?! 
Stress, stress STRESS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0