Svar...

Nu har jag fått lite svar på mina cellprov.
Ni förstår att.
Jag HAR cellförändringar, måttliga sådana.
Men inte just där dom tog provbitarna.
Så därför, måste jag dit igen
och ta YTTERLIGARE bitar.
Varför jag måste vänta i över 2 månader fick jag inget svar på.
Frågade då om det inte var farligt att göra denna undersökning i månad 7!!!
"Nej, men det är svårare att nå livmodertappen"
Vet ni vad detta betyder?
Att det kommer kännas, kännas som fan.
Trevligt. Verkligen.

Hoppas jag hinner på ett besök hos barnmorskan innan.
Så jag får prata med henne lite om detta.
Bara DET är ju sjukt också.
Att jag var där i oktober och sen inte ska dit förns i februari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0