Tuffa till mig!

Suttit och tänkt en massa på vad jag ska säga på måndag.
Jag kommer börja grina, för står jag där själv så kommer dom köra över mig.
Övertala mig om att allt är bra. 
Fast jag vet att det inte är det.
Funderar på om jag ska be Johannes följa med, så vi är två!


Jag blir så ledsen när jag ser Loke.
Ser hur illa behandlad han blivit. 
Jag vill ju bara hans bästa.
Och just nu vill jag verkligen inte att han ska tillbaka dit.
Men han måste ju.
Jag måste ju jobba.


Jag får tänka till i helgen.
Skriva en stödlapp och verkligen tuffa till mig till på måndag och försöka hålla tårarna borta.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ska inte låta dig köras över!! ABSOLUT INTE!! Det här är oacceptabelt helt enkelt och så är det bara. Du kan ju fråga fröknarna vad de hade tyckt om det varit deras eget barn?? Då kanske det tänds ett litet ljus i deras huvuden. Näe, stå på dig för tusan! Kram

2010-12-03 @ 23:11:57
URL: http://lolabambola.blogspot.com
Postat av: Linn.

Stå på dig Sandra, och jag håller med den som skrev innan mig, ta det som exempel!

Hur illa skulle de inte kännas om deras barn blev behandlat såhär.

Och jag tycker du ska ta med dig Johannes, så ni är två de kan alltid vara bra.

Då är ni två som hört vad dom sagt oxå! :)

Kram kram!

2010-12-04 @ 00:24:15
URL: http://nnillinn.blogspot.com/
Postat av: Larissa Oikari

Jag tycker verkligen du ska be Johannes följa med, mycket bättre att vara två. Jag såg bilden på Loke, fruktansvärt. Jag förstår inte att fröknarna inte har sett något, själv tycker jag man springer fram så fort ett barn gråter och frågar och kollar vad som hänt.

Postat av: Moster

Ibland är det bättre att vända sig högre upp, till de som är chefer över fröknarna och dagiset. Det ska inte vara föräldrarna som ska behöva reda ut sån´t här, det är en organisationsfråga. Dom borde få sig en näsbränna banne mig, verkar inte som de sköter sitt jobb! Kräv också att han får byta dagis nu pga detta. Du har ju bildbevis, det säger allt! Styrkekram!

2010-12-04 @ 12:15:52
Postat av: Sarah

Ja det gäller att stå på sig för sina barn. Man får ta dom strider som dom är för små för att ta själva och kämpa för sitt barn med näbbar och klor.



Tänk på Loke hela tiden när du pratar med dom och på hans bitmärke på kinden och hämta ilska och kraft därifrån så ska du se att du klarar av att vara tuff. Och att ha med Johannes är nog ingen dum ide heller. Kommer ni båda så förstår ju personalen också att ni verkligen menar allvar.

2010-12-04 @ 13:25:40
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag håller tummarna för dig Sandra!! U can do it! =)

2010-12-05 @ 21:05:07
URL: http://lottaslillahuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0