Borås besök

Idag tog vi ett besök till Borås, skulle gå in på djurparken men när vi såg priset ändrade vi oss. 190kr/person. Rätt saftigt enligt mig. Så blev en tripp till tropik huset brevid istället. Loke var lika glad för det.


Köpte förövrigt en fräck grej också. En vanlig mugg som ser ut som en "take away" kaffemugg.

Känner mig lite nedstämd idag. Jens & Anna åker hem imorgon bitti och vi kommer nog inte ses förns december. Känns verkligen skit!


Har pratats mycket om husköp denna helg. Jag vill ju verkligen ha ett hus men skulle inte vilja skaffa ett hus i Trollhättan. Då skulle jag känna mig fast här, att jag aldrig har någon chans att få flytta tillbaka till norrland. För det vill jag, nångång. Gäller bara att hitta jobb och så.
Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0