heart attack

Måste bara säga att jag fick en hjärtattack i tisdags. Jag och Loke var ute på gården och helt plötsligt ville han ha mjölk. Så han stod vid ytterdörren och väntade på mig medans jag skulle snabbt som ögat hämta lite mjölk. 20sekunder senare va han borta. Helt borta. Jag tittade runt på uteplatsen, ingen Loke. Tittade mot Ella´s hus, ingen Loke. Skrek tillslut "LOOOOOKE"!. Då hör jag hur han svarar. Han hade sprungit vid sidan av huset mot förråden. herregud va rädd jag blev! Trodde någon hade tagit han. Så hädanefter får han allt följa med in om jag ska hämta något. Hur snabbt det än går.

Imorgon är det fredag. Då ska jag blåsa upp Lokes sjörövarskepp! :)


Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Ursh, fy!

Vilken tur att han inte hade knallat iväg helt heller..

2010-07-01 @ 15:46:18
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0