Weight

Det syns inte så mycket på vågen längre men märks tydligt på kläder.
Jag ser fortfarande mig som en tjockis. Vissa kankse tycker det men egentligen så vet jag att jag inte är det. Mullig kanske? Men ser mig fortfarande som jag såg ut förra året TILLS man ser bilder. Jag är väldigt tacksam över att ha dokumenterat min viktnedgång. Det är faktiskt ett tips om man bestämt sig för att gå ner i vikt.


november 2009                     juli 2010


Men vill nog helst gå ner 5 kilo till. De mesta som jag vill ha bort sitter ju på magen. En massa hud (som har tusen bristningar pga graviditeten) och endel fett. BLÄ! Bli av med magen och sen skulle jag vara nöjd! Man ska ha lite former som kvinna också :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är verkligen jättefin och det syns att du har gått ner som fan! =) Ser dig inte alls som nån tjockis, men jag vet att sånt tar låååång låååång tid för en själv att inse. Det spelar ingen roll om jag vägt 70 kg eller 90 kg för jag har ALLTID tyckt att jag varit tjock...

2010-07-04 @ 20:39:53
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0