Backstage

Igår drog jag och Jennifer ut på krogen. Först hem till mich (fotografen på BS) och han hade en snabblektion i fotografering. Drog vidare till backstage, hade verkligen jätte skoj! Tror inte jag varit på krogen nångång detta år. Inte vad jag kan komma ihåg iallafall. Om man inte räknar med kryssningen till Åbo. Det är faktiskt 2 månader sedan jag drack också, tiden har verkligen flugit iväg det sista och helgerna spenderar jag ju helt med min familj. Just därför åkte jag iväg efter jag lagt Loke igår, så jag inte skulle missa en vaken minut med min älskling.

Men imorse va de segt. Kom hem kl 2 och vaknade kl 6. Men kommer sova gott inatt iallafall ;)

Mich tog endel bilder på mig och Jennifer igår som kommer upp här sen!
Nu ska jag och Loke mysa ner oss i soffan och titta på saltkråkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0