Beautiful day!

Åh herreminge vilken dag det varit. Började med att man blev bjuden på frukost på jobbet. Bussen gick sedan till en go-cart bana! :D Fy fan va kul det var! Hade som bästa tid 1.10 vilket gjorde att jag var förbi iallfall hälften av mina arbetskollegor. MOHAHA!

Vi drog senare mot Gustavsberg och var på Upplevelse ladan (tror jag att det hette). Vi delade in oss i 3 lag och hade olika tävlingar. Som klättervägg, pilbågsskytte och annat skoj. Vi vann!!! :D Woho.
Blev därefter grill och bad. Lite små kallt i vattnet kan jag säga. Haha. Men har iallfall haft en underbar dag med underbara människor!
Därifrån fönstret skulle man ta sig ner..
Det gick inte all klaga på varken väder eller utsikt idag

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

(bättre sent än aldrig) sv: Vårtat objektiv gick på nästan 4000kr. Vad gav du för ditt då??



Håller helt med att de är skit KUL att åka gokart : D haha

Låter som ett företag som sattar lite sin sina anställda i alla fall : )

2010-06-22 @ 10:08:50
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

De var ju verkligen ett kanon pris : )

Var lite födelsedagspresent till mig & Jonas, fyller ju snart 25 här båda två...

Kul att ha när vi skall till kolmården här i slutet på juli : D

2010-06-22 @ 11:31:50
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0