Great news!

Vet ni. Att idag känns det mycket bättre! Går verkligen från dag till dag detta. Ena dagen tycker jag att jag kan mina arbetsuppgifter nästa dag kommer nått helt nytt och man är tillbaka på ruta ett igen. Men så är det. Jag kommer bli grym på detta! Så de så :) 

Fick även en rolig nyhet idag. Den 21a ska alla på kontoret ha en dag på hemlig ort. Vi ska grilla, bada och greja. Kommer bli helfestligt. Undra hur man ska göra med bad problemet då? Får jag bada i sjöar tro? Såret är ju inte läkt än. Men det löser sig. 

Imorgon är det fredag också. Kan inte veckorna gå liiiite långsammare så man hinner med sig. Haha!

Jag ska börja prata på engelska med Johannes på kvällarna, så jag får ett bättre ordförråd. Det behövs kan man säga. Blir mkt ehm och öh hela tiden. Haha.
Underbara dag!

L O V E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0