Härliga måndag!

Åh jag vill bara hem så jag kan fota i detta underbara väder. Har ju inte hämtat ut det nya objektivet än men har fortfarande Mia´s hemma som jag fick låna :)

Många tycker säkert att det är väldigt onödigt att lägga ut så mycket pengar på en kamera. Men detta är ju faktiskt min hobby! :)

En härlig och relativt slapp måndag. Som det ska vara. Måste ut och köpa nya blommor som jag kan ha på altanen också. Undra om jag ska åka dit ikväll eller om jag ska ta det i samma veva som jag hämtar objektivet.

Men snart är det lunch och sen har ju faktiskt halva dagen gått!

Vi hade prov idag och jag var väldigt nervös och stressad inför detta. Men tydligen hade det fastnat rätt mycket under föregående veckor för hade bara 3 fel. Så jag är väldigt nöjd! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Kan du inte länka eller lägga in en bild på objektivet, jag blev lite nyfiken på vad d är du köpt? /rosanna

2010-06-14 @ 16:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0