Its a beautiful day!

Någon mer än jag som blev lite fundersam när Ellos höstkalalog damp ner i brevlådan?
Vem vill tänka på höstkläder då sommaren knappt börjat?

Idag var jag och Loke ute på Gardesanna med Madde, Pauline och Freja. Var verkligen jätte mysigt och tiden bara flög iväg. Helt plötsligt hade vi varit där i 4 timmar och Loke var helt slut och somnade såklart i bilen. Men när han märkte att Ella var ute då piggna han allt till. Så dom lekte hela kvällen och grannen bjöd på rosévin. Underbara grannar, säger jag igen.

Ska tydligen vara soligt och fint heeela veckan. 30 grader ska det bli på lördag. Det låter väl underbart? Får se om vi hittar på något roligt. Bada lite kanske?

Nä, nu är det dags att göra iordning allt för morgondagen så jag inte behöver stressa ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Ja va tusan, höstkatalogen redan. Man har ju inte ens funderat på sommarkollektionen ännu.

2010-06-29 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0