Morning

Idag hade jag en så kallad sovmorgon. Gissa när jag vaknade? 06.15 som vanligt. Var bara till & kliva upp de. 

Älskar ju att köra bil och nu blir det ju sisådär 6mil om dagen. Men något som jag har märkt och tycker är lite läskigt är när man möter en bil och föraren kollar en rakt i ögonen. Känns som om han kollar en rakt i själen. Helt allvarligt, så jäkla läskigt. Haha, flum Sandra!
Igår köpte jag äntligen blommor till altanen, blev jätte fint. Satt lavendel på bordet i hopp om att några fjärilar ska söka sig dit :)
Åh, satt och kollade på yr.no. Vi ska få sommarväder till veckan! Underbart. Hoppas det håller i sig :)
Nu ska jag snart sticka på jobbet till mina underbara arbetskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0