Patientnämnden, CHECK!

Är verkligen inte så mycket som händer som kan nämnas här. 

Har iallafall fyllt i blanketten till patientnämnden, nu är det bara att vänta och se om den går igenom. Om jag får ersättning för skadorna som läkaren på Umeå sjukhus gjorde. Det värsta som kan hända är ju att man får ett nej, men är ju inte hela världen heller eftersom jag redan betalt operationen. Är ju bara ett plus i kanten om man kan få någonting tillbaka. 



Passade på att ta en bild när jag var ute i trägårn idag. 



Kommentarer
Postat av: sofia

svar: frågar du min sambo: 3 äpplen hög, enligt mitt pass för några år sedan:154cm

2010-06-07 @ 21:21:39
URL: http://zerphina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krånglar det alltför mycket tycker jag du fan ska gå till tidningen å berätta.. skräm dom

2010-06-08 @ 10:18:52
Postat av: Team Development

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-01-21 @ 15:00:00
URL: http://team-development.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0