Sega freda

Svar till anonym: Jo, jag har facebook. Men av någon konstig anledning går det inte att söka på mig.



Fredagen är alltid lite seg.. En lång väntan till helgen. Visst är det så?
Så himla sugen på att träna är jag också, vill gå ner ännu mer i vikt. Vägde faktiskt mig imorse och jag är snart nedanför 76kilo strecket. Underbart va? Och då har jag inte tränat på en månad eller så. Grymt!

Imorgon är det bilträff i Nossebro. Får se om vi drar dit, Johannes jobbar ev i helgen så. Men annars finns det ju tusen saker att göra hemma så.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag testade att söka på dig på facebook nyss, för det lät ju så himla konstigt att det inte skulle gå. Men icket! Man hittar dig inte alls. fan vad skumt, hörredu!

2010-06-07 @ 16:49:19
URL: http://sidekickbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0