Swimsuit

Hade ju lite små ångest över badandet den 21a. Men efter att ha testat lite olika baddräkter och bikinis som jag samlat ihop genom åren så bestämde jag mig. Leopard baddräkt blir det. Visst kan man ha den på "firma dagen"? Eller är det lite konstigt? 



Jag har ju lixom världens snyggaste bränna. Bruna smal ben och armar men bleka lår. Haha! Har ju även snyggaste "har" minen på det högra kortet. Och om ni undrar varför mina tår är vita, kan jag säga att det beror på mina träskor. HAHA!

Men måste säga, FAN va snygg jag blivit. Är riktigt jäkla nöjd förutom sladdret som är på magen då såklart. Liiiite smalare överarmar och lår skulle ju inte va helt fel. Men det får vi jobba på senare. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det är inte konstigt med en leopardbaddräkt! Snarare snyggt skulle jag vilja säga =) Va skönt att du är nöjd, du är duktig!! Keep up the good work =)

2010-06-11 @ 09:46:03
Postat av: nalle333

Går inte att kommentera i inlägget ovanför :( Men det jag vill få sagt är att du är GRYMT duktig! :)

BRA kämpat bruden!!!

2010-06-11 @ 20:07:51
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: Linnea

Du är verkligen sjuukt snygg....och vilken snygg baddräkt...kram från Linnea

2010-06-12 @ 23:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0