Wedding day

På lördag firar jag och Johannes ett år som gifta. Kan ni tänka er? Tiden går så himla fort.
Vi funderar på att åka till Danmark eller Tyskland (om vi får barnvakt och om Johannes inte jobbar). Men hoppas att vi kan hitta på nånting iallafall.
Loke mår mycket bättre idag. Han har ätit bra och har ingen feber. Så ska eventuellt bada med Madde, Pauline och Freja imorgon :) Ska ju bli kanon väder så måste ta vara på min lediga dag.
Längtar ihjäl mig tills nästa helg. Då är det Power Big Meet i Västerås. Jag och Loke ska åka dit själva på torsdagen och Johannes kommer efter med tåg på fredagen.

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Visst går de fort, svårt att fatta ibland : )

2010-06-28 @ 16:24:15
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0