Jag vill ha kontroll!

Nu är det verkligen stressigt. Jag som brukar vara så bra på att planera men har bara skjutit allt framför mig, "jag hinner imorgon". Haha. Ska städa, tvätta, städa & tvätta bilen, packa och gå på alla dessa möten.

Ikväll ska vi grilla!!! Årets första grillning, dock tänker vi sitta inne. Är inte tillräckligt varmt för Loke att sitta ute iallafall. Stackars har ju fortfarande feber och hosta.

Har gjort ett jätte bra system med matpengarna också. Riktigt nöjd och det har fungerat galant. Som ni vet är jag lite av ett kontroll freak gällande pengar. Har 4 kuvert, tar ut alla matpengar och lägger 1000kr per kuvert. Sen när vi handlar något så lägger vi i kvittot i respektive kuvert. Så då vet man exakt vad man handlat och hur mycket pengar det är kvar för den veckan. Hur bra som helst! :)

Nu är jag verkligen vrålhungrig och längtar efter att äta!!! Mmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0