Ska man inte få ha drömmar?

Idag på vårt möte frågade han om våra drömmar. Vad vårt drömyrke var osv. Jag svarade djurskötare på djurpak. Men det var tydligen inte bra. Helt värdelöst om du frågade han. "Vad har du för chanser på det?". Får man inte ha drömmar? Även om de kanske är orealistiska?

Jobbade ju en sommar på Junsele Djupark (som jag nämnt i min tidigare blogg) och det var det bästa jobb jag haft.

Matade näsbjörnar direkt från handen


Kramades med "små" lejonungar


Och tog hand om en liten känguru, Joey.

Kan ni tänka er ett bättre och givande jobb? Nej!

Men man ska inte få drömma. Inte ska man söka för många jobb heller. Inget är rätt. Men man ska inte lyssna allt för mycket på vad dom säger heller.

Kommentarer
Postat av: Larissa Oikari

Djurskötare är väl inte alls en omöjlig dröm, det är väl självklart att man ska ha ett mål annars har man inget att sträva mot. Fortsätt att kämpa du!

2010-03-30 @ 21:21:59
URL: http://oikari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0