Alla borde ha en vän som...

Fick mitt schema för nästa vecka. Jobbar mellan 08.15 till 17.00 tisdag till fredag. Kommer bli tufft med tanke på att jag inte jobbat på 2år. Men ska bli skönt att få något att göra på dagarna.
Hoppas verkligen för Johannes skull att han hittar nått. Han kommer klättra på väggarna annars. 

Sötaste Madde & Tito var här idag med en bukett blommor och badskum! Alla borde ha en vän som Madde! :) 

Nu blir det vila. Så trött av tabletterna så jag kan inte hålla ögonen öppna.





Kommentarer
Postat av: Christin

Alltså, när jag krockade så fick jag automatiskt rätt till en advokat, trots att jag inte hade någon personförsäkring utan bara hemförsäkring. Så, på hemförsäkringen så ingår "juridisk rätt" eller något sånt, minns inte vad de hette. Men, ring och prata med ditt försäkringsbolag, berätta lite grann om vad du varit med om och säg att du behöver hjälp för att kunna gå vidare med det här. Jag önskar dig massa lycka till, och hur gick de att ta bort bandagen? Eller är de i morgon? =) kram kram

2010-05-21 @ 19:19:19
URL: http://christin.bloggagratis.se
Postat av: Madde

Bara så du "kryar" på dig lite snabbare :)



Och vet du, det är en vän som dig som alla borde ha. En sån som alltid bryr sig och finns.



KRAM!

2010-05-22 @ 12:05:55
Postat av: Morgangrete

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-12-22 @ 10:56:20
URL: http://morgangrete.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0