Det jobbigaste av allt är...

... att inte få krama om min son. Han kan inte ens sitta i mitt knä eftersom jag är rädd att han ska dunka huvudet i min bröstkorg. Att vi inte kan sitta ensamma och äta frukost som vi brukar på helgerna, bara han och jag eftersom jag inte får upp han i sin matstol. Jag kan inte trösta honom när han är ledsen och inte mysa ner sig i soffan med honom när han är trött. Att han inte får sova i vår säng, att jag inte kan gå in till honom när han vaknar på natten.

Det saknar jag mest av allt just nu. Att bara få mysa med min lille fis.

Kommentarer
Postat av: nalle333

Du är snart läkt :)

Men visst banne mig skär det i mamma hjärtat att inte kunna "göra allt det där som kan brukade"?

Snart så får Loke tillbaka sin mamma som är super nöjd med sig själv och har batteriet laddat med energi till tusen! :)

2010-05-23 @ 07:39:38
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: sofia

du läker nog snart! men vi har en tripptrapp, är jätte skönt, du kan ju sätta dig i hans höjd så kan han komma till dig, eller klättra upp till dig, man behöver ju inte alltid bära för att trösta..

2010-05-24 @ 10:44:38
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0