Groggy

Ont kan man ju säga att man har, men är ju inte lika illa som sist. 

Så tråkigt bara att det fina vädret passade på att komma nu, nu när jag inte kan gå ut och göra saker. 
Måste dock göra en massa ärenden, apoteket bland annat. Kanske man kan skicka sin man? 

Han har verkligen ställt upp för mig. Tagit hand om Loke, lagat mat och fixat här hemma. Han är guld värd. Får ju inte lyfta Loke på ett tag och det är ju så jobbigt :/ Skär i mamma hjärtat.

Hoppas bara att jag kan sluta med smärtstillande innan tisdag då jag börjar jobba, man är ju inte lite groggy efter dom. Kommer ju inte fatta nått då.

Ska till Göteborg på torsdag, ta bort stygn och grejer. Uuh.

Kommentarer
Postat av: Madde

Stor kram till dig vännen!

2010-05-20 @ 17:27:03
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Fick du ett inlägg i samma storlek som det andra nu då?

2010-05-20 @ 18:16:59
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0