Personlig tränare

Måste bara säga att jag är så sjukt sugen på att träna. JAG VILL, men kan inte. Känns så jävla värdelöst. Skulle ju kunna ta promenader och så, men känns inte som om de ger så mycket. Mest av allt skulle jag vilja fixa personlig tränare på Älvhögsborg. Då får du solkort, massage, personlig tränare, eget skåp och får gå på alla pass i både gym och bassäng. Underbart eller? Men smakar det så kostar det, 890kr/månaden. Men på mitt nya jobb så får man 1000kr/månaden i friskvård. Bra va? :) Snacka om att måna om de anställda. 

Så funderar starkt på det. Någon som har erfarenhet av att ha en personlig tränare? Är det värt pengarna osv?


Ikväll blir det något nytt. Ska duscha och fixa kompresserna själv. Så vi får väl se hur det går. 
Jag är väldigt spänd inför morgondagen, återbesök hos läkaren. Ta bort stygn och så. Sen ska jag be honom om ett utlåtande, att han förklarar hur det såg ut när jag kom dit och att det såg förjävligt ut plus att de hade skrivit fel i min journal från Umeå. Så får vi se hur jag kan ta detta vidare sen. Just nu har jag inte tid eftersom deras öppet tider är mellan 8-10 vardagar. Vem jobbar då? Jo, jag.

Kommentarer
Postat av: sofia

Hur många pass i månaden får du med din tränare i sådana fall, vi har TILLGÅNG till tränare hela tiden och tränaren lägger upp schema, och man får en BIA mätning av fett osv. får vara med på alla pass, har tillgång till gym dygnet runt, får rabatt på vattenpalatset och vi betalar enligt mig svindyra 420kr. och vi får mycket för pengarna så kolla noga på vad du betalar för, för ändå om du får det gratis av jobbet kanske du skall tänka dig för vad du betalar för tycker det låter skitdyrt, men får du träna med en tränare är det ok pris

2010-05-27 @ 07:10:02
URL: http://zerphina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag håller med Sofia, kolla upp hur mycket tid du får med din PT. När jag tränade på hälsostudion i alingsås så hade vi tillgång till tränare som kunde ge oss rådgivning och träningsprogram och så men man tränade ju inte med dom utan de visade hur man skulle göra övningarna och så bokade man en ny tid när man ville snacka lite eller ha nytt program. Det ingick i avgiften så det var inget man betalade extra för, då betalade jag runt 400 kr i månaden.

2010-05-27 @ 11:40:21
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0