Rastlös

Måste ställa väckaren på 04.00 för att ta mina mediciner, för att jag inte ska ha ont på morgonen när jag vaknar. Men eftersom jag vilar så mycket på dagen så är jag såklart pigg kl 04. Trevligt värre. Men från och med idag ska jag bara ta tabletterna på dagen. 

Imorgon är det den stora dagen också. Ska ta bort bandagen. Åh så spännande det är. Men jag ser ju redan nu vilken skillnad det är och gud va skönt det ska bli att duscha!!! 

Jag är så rastlös, vill tvätta, städa och diska men det går inte. Klarar det inte. Får bara ligga på soffan hela dagen och det är inte speciellt kul kan jag säga. Idag bör jag åka och handla mat, åka på apoteket och införskaffa mig en sportbh. Hur detta ska gå får vi se. Ser ju ut som ringaren i Notre dame när jag går. Haha.

Varmt är det ute vill jag lova OCH inne. Är så himla glad att vi köpte en takfläkt till sovrummet. Eftersom vi har sol på vårt fönster HELA dagen så blir det rätt så varmt där inne. Vill ju inte sova med fönstren öppna när man bor på undervåningen heller. 

Nä, lägga sig på soffan igen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0