Små ångest

Fick lite ångest när jag vägde mig idag. Jag har gått upp nästan 2 kilo. Ioförsig brukar jag väga mig naken och denna gång hade jag tshirt och bandage på. Men ändå. Och inte kan jag träna heller, inte än på ett tag. Buhu! 

Sugen på godis är jag också, man blir ju lixom det när man sitter hemma hela dagarna. Och man FÅR ju äta godis när man är "sjuk". Haha.
Jag är så kass.

Det ska regna imorgon, så då känns det bättre att bara ligga inne. För idag har det verkligen varit kanon väder, ska ju vara det på lördag också. Tänkte ju grilla lite då men får se hur jag mår. Just nu kan jag knappt lyfta ett mjölkpaket, man är ju inte direkt nån vidare värdinna då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för implantat? har du siliconbröst nu eller är det bara det ena som inte är ditt egna?

2010-05-20 @ 21:16:18
Postat av: Christin

Men herregud!! Be henne/honom om journalkopia också, där de står klart och tydligt att inplantatet satt innanför muskeln, inte som de stod i den gamla att de var utanpå. Herregud, Umeå har verkligen gjort ett stort tjänstefel och om du har ork, så ge inte upp utan börja kämpa, de kan vara jobbigt som faan och de kan ta tid. Men, om du får rätt i slut ändan så kommer de vara värt det. Kolla även med ditt försäkringsbolag om du har rätt till en advokat via hemförsäkringen, dom kan vara riktigt bra att ha som för ens talan och gör jobbet åt en. Jag hoppas du har orken för att ta tag i detta och sätter dit dom jäkla kräken. USCH! :(

Hoppas du blir hel nöjd denna gång! kramar

2010-05-20 @ 23:20:13
URL: http://christin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0