Vad händer idag då

Solen skiner och värmen kommer. Men vad ska man hitta på en dag som denna?
Fått reda på att jag måste fortfarande gå på mötena på Lernia tills jag börjar jobba. WHY? Varför ska jag gå dit och lära mig söka jobb när jag har ett jobb? Helt sanslöst.

Ska bli så härligt att gå till jobbet varje dag. Hoppas jag kommer trivas med mina jobbarkompisar, det gör ju väldigt mycket. Men jag är nog en rätt så öppen person och har lätt för att prata så det borde inte vara några problem. Åh, äntligen börja spara pengar igen och kanske kan köpa lite mer saker till lägenheten och till Loke. Mmm, längtar!

Borde ut och fota idag. Kanske man ska passa på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0