Ensamma veckan...

De veckor man jobbar eftermiddag så känner jag mig så ensam. Känner mig ensam och övergiven. Träffar Loke 45min om dagen och Johannes ser jag nån minut innan jag går och lägger mig. Hela dagen spenderar jag hemma i min ensamhet. Vissa kanske tycker att det skulle va härligt, ja en dag kanske. Så städar man och grejar men resterande dagar så är man bara. Väntar på jobbet.

Så denna veckan har bara varit så ensam helt enkelt. Men om 2 timmar så är jag hemma :)
Denna helg ska vi bara rå om varandra och mysa. Spela spel och äta gott.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Det är surt som fan när man jobbar sent!

Läst att du gått igenom en hel del denna veckan, men fan vad grym du är, du är min idol när det gäller att ta tag i saker. Det är så tråkigt att vi inte jobbar ihop mer!(inte jobba mera men ihop..eller äh ja du fattar)

2010-11-13 @ 12:37:54
URL: http://krabbeluring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0