Hej mitt vinterland!

Ringde gyn idag. Det gjorde mig inte ett dugg klokare. Ingen doktor hade kollat på provet än så hon visste inte om det var akut eller om det kunde växa bort. Så på MÅNDAG får jag reda på det. Trevligt. Hade dom inte kunnat skicka ut brevet på MÅNDAG då kanske? Så man slipper gå här hemma och oroa sig som en jävla idiot?

Men snö har det kommit iaf, inge snack om saken. Men jag är ju proffs på att köra i snö, så det är ju nemas problemas ;)



7 november och 10 november.



Så idag beger jag mig till jobbet! Till mina underbara vänner...

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja jag har blivit kallad varje år sedan dess. Det har varken blivit sämre eller bättre tills detta år då provet var helt normalt. :) Gjorde ingen behandling eftersom de var så lite förändringar. Så det kanske ha växt bort på mig då. :) OM det är nåt är det jättebra att du gjorde kollen så det går att fixa till! Är glad att jag gjorde min koll då jag var 23.

2010-11-10 @ 17:35:12
URL: http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0