Jag fick det bästa!

Eftersom jag har all tid i världen att slö surfa så hittar man ju de knepigaste där ute.
Idag såg jag en kommentar på aftonbladet.se

"Det finns bara ett sätt att få romantiska kvällar med sin partner när man är småbarnsförälder. Det är att se till att ens partner inte är förälder till ens barn. Tyvärr har vi skapat ett samhälle där föräldrar måste skilja sig för att få livspusslet att gå ihop. "

Eh, VA? Man kan väl ha romantiska kvällar när barnet/barnen lagt sig? Dricka ett glas vin och äta ost & kex. Mysa i soffan och ha det bra? Eller räcker inte det?

Jag hoppas verkligen att jag och Johannes har det förhållande vi har idag om 15år, som mina föräldrar har haft/har med varandra. De är verkligen mina förebilder när det gäller relationer. De har varit ihop i en evighet och lever fortfarande med varandra och det är så himla härligt att se. Allt fler och fler skiljer sig nu för tiden.
Samma sak med uppfostran, jag har tänkt efter nu när man blivit lite äldre och sett tillbaka på sina yngre dar (gud så gammal jag lät nu, haha) och hittar inget fel, inget alls. Hoppas verkligen att jag kan vara en lika bra förälder till Loke hela hans uppväxt och liv som mina föräldrar varit till mig!






Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0