Snart är ju helgen över....

Jag måste bara säga att jag ääälskar Lill-Babs. Hon är så sprudlande, glad och ser så otroligt lycklig ut.
(tittar på så mycket bättre).

Annars så har Loke varit utan blöja nästan hela dagen (förutom när vi var på affärn) och han har inte kissat på sig en enda gång!!! Så duktig pojk man har. Sen kom Ella och hennes pappa hit och lekte nu på kvällen. Så härligt att ha så underbara grannar som vi har.

Gud snart är helgen över och jag får lite ångest! Imorgon kommer Johannes föräldrar hit på middag eftersom det är farsdag. Synd att vi inte kunde vara i norrland så jag kunde fira min pappa, på hans dag! :(

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Vad roligt att de går så bra för Loke : )

2010-11-14 @ 07:38:49
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0