3 dagar utan mat

Blir väldigt mycket snack om Loke märker jag. Men nej, han åt inte middagen heller. Inte en enda tugga. Han bara drack mjölk och ännu mera mjölk. Två mackor har han ätit idag och det är allt. Hur länge kan de klara sig utan mat? Han borde ju vara hungrig, fattar verkligen inte varför han inte äter. Han som alltid är så glad i mat. 3 dagar utan käk nu :( 


Men måste ju säga att han varit underbart duktig idag, sex gånger har han kissat på pottan :) Min duktiga kille. Han säger till själv nu med. Jag stod i duschen så hör jag han utanför "Mamma, jag måste kissa"! Gullungen börjar bli stor nu.

Kommentarer
Postat av: Sarah

När Philip var sjuk och inte ville äta nått så sa dom att det är ingen fara så länge dom får i sig nån vätska. Tror det var ungefär en vecka som han varken åt eller drack nått annat än att äta vattenmelon. Bajset blev rött kan jag lova.

2010-10-26 @ 08:38:21
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Malin

Har han ont i halsen kanske? Hämtade tuva på dagis igår med feber och idag har hon ont i halsen, eller munnen pekar hon på...

Hugo har oxå haft ont i halsen och vägrat mat, välling och napp sen i lördags... nu äntligen börjar han bli piggare!

2010-10-26 @ 11:39:37
URL: http://malinsmumsigasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0