Fredagskvällen spenderas på jobbet

"Fredagskvällen spenderas på jobbet - är ungefär lika roligt som det låter"

Idag har det varit en riktigt härlig dag än sålänge. Hade en massa mys med Loke på förmiddan, sen åkte jag och hälsade på världens bästa Karlsson och blev bjuden på fika. Sen hem direkt och göra sig iordning för jobbet.

Loke var hemma idag med, så lämnade han hos J's kusin idag. De kommer så bra överens så :)

Så fredagskvällen spenderas på jobbet tillsammans med Lotta. Inte fy skam men skulle ju uppskatta lite tid med min man, vi ses aldrig de veckor jag jobbar kväll :(

Men i helgen ska vi hitta på en massa skoj :) Så det ska bli jätte mysigt. Och nu har man äntligen fått något att längtas på, min bror och svägerska kommer ev ner om 5 veckor!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0