Ja, det gör vi!

Det är ju lite roligt att man kommenterar anonymt fast man inte är anonym. Då försvinner ju lixom hela grejen. För ni vet väl att varje kommentar på min blogg har ett ip nr? ;) Du, tjejen som bor i Vargön. Om du hade varit en del av mitt liv så hade du haft svaret, man ska inte vara så nyfiken hela tiden.
(gud va arg jag lät nu, fast jag inte ens är det)

Johannes är iallfall ute på galej ikväll och jag är hemma med pluppen. Vet inte om han börjar bli sjuk. Han har nästan inte ätit nånting på hela dagen. Vi får väl se hur det blir imorgon. Jag går ju eftermiddag så då behöver jag inte vara hemma från jobbet mer än 2 timmar om dagen iaf.

Ikväll blir det filmen Juno och mys i soffan. Ska även försöka få till lite fräcka bilder som jag tänkt på ett tag nu... Ska allt få tummen ur och börja med det redan nu. 

"Ja, det gör vi"!



Kommentarer
Postat av: nalle333

Hahaha! Det är så komiskt med folk som inte inser att ens ip blir registrerat då de lämnar en "anonym" kommentar. Med handen på hjärtat är jag minst lika nyfiken som "tjejen i vargön" på vem det är som knarkar - men "det man inte vet har man inte ont utav" som man brukar säga. Så jag låtsas som det regnar ute haha :)

2010-10-23 @ 19:27:58
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Anonym

Hahaha på dig själv nallen.



Varför säga a om man inte säger b liksom, det var en oskyldig fråga, förlåt förlåt om du tog illa upp.

2010-10-24 @ 19:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0