"Klagomuren!"

Jag måste sluta vara så lat!!! Vad är det med mig? Proppar i mig godis var och varannan dag, har jag kommit in i någon höst deppighet? Jag hatar det, men gör inget åt det. Låter det bara va. men jag kommer ångra mig, för vill ju inte gå upp igen, nu när jag har kämpat så hårt. Men vart tog all motivation vägen? Försvann den bara?

Jag skyller allt på att jag inte fick någon semester i år. Jag skyller allt på det, faktiskt ;)

Blev även väldigt avis på Lotta idag. Hon ska ha sovmorgon till tio imorgon, för det är tydligen fördelen med att jobba kväll. Jag får dock aldrig ta del av den fördelen, för själv kliver man ju upp vid 6-7 tiden, varje dag! Och när jag jobbar förmiddag kliver jag upp ÄNNU tidigare (nej, det är inte mänskligt).

Blev ett litet klago inlägg detta. Men så är det ibland, dagar som dessa. En dag till fredag och den är lång som fan!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Det med "vattenstämplad Sandra" är ett rätt knasigt uttryck utav mig, med det menar jag att ALLA dina bilder du tar är fantastiskt gymt bra! Me Like! Kramen

2010-10-14 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0