i väntan på posten...

Just nu sitter jag och väntar på posten. Är sjukt nyfiken på mina glasögon som ska komma med posten idag. Tänkte lägga upp bilder när jag har på mig dom (alla 6) så får vi se vilka som passar mig bäst.

Måste bara säga att Loke är ju så himla go. I helgen var vi på fika hos Johannes moster. Johannes kusin, Josephine va där och Loke började leka med hennes lypsyl. Innan vi skulle gå så ville hon ha tillbaka det. Loke kläcker kommentaren "jag köper den". Haha. I vanliga fall hade jag förväntat mig nått i stil med "nej, den är min". Men han är bra smart min lille gosse. 

Han och Ella har börjat trigga upp varandra här ute också. Igår så var jag och Loke ute, Ella kom då hem och sprang emot honom och gav honom världens bamsekram. De utbyter några meningar i form av "vi gå på affärn". Jag frågar då vart dom ska ta vägen "vi ska på affärn och köpa glass" och började gå båda två upp mot vägen. Men va i... Man måste verkligen ha båda ögonen på dom konstant, annars rymmer dom väl. Busungar!

Men nu ska jag göra mig iordning för jobbet. En ny vecka är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0