Mat problem

snart helg. vilket innebär ett jätte försenat kalas. Haha, bättre sent än aldrig säger man väl ?
Längtar så otroligt tills nästa helg då vi åker till Tyskland! :)

Jag har märkt att jag blivit otroligt dålig med maten. Lunchen idag bestod av ett surt äpple och en kopp kaffe. Mindre bra. Men tycker att det är otroligt tråkigt att laga mat och vi äter samma, samma och samma hela tiden. Blä!

måste ladda över fotona jag tog för några dagar sedan också. Biivit så slapp med det, men jag hinner allvarligt inte sitta vid datorn när jag kommer hem. Finns så mycket annat att göra. Sen sitter jag ju framför en dator 9 timmar om dagen på jobbet så de känns som om de räcker :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0