Nyttigt med kaffe!

Nu är vi på slutspurten på denna arbetsdag. Imorgon är det torsdag vilket betyder att helgen är nära! :)

Får väl se om man kan somna när man kommer hem. Har väl slunkit ner ca 8 koppar kaffe idag. Visste ni att kaffe är "nyttigt", de innehåller ju en massa antioxidanter som skyddar kroppens celler och gör oss unga och friska! Så drick mer kaffe! :D

Har faktiskt dragit på mig mina vinterskor idag. Är ju rätt kyligt ute såhär på nätterna. Men tro ni inte på fan att jag har glömt jackan? Kommer ju frysa ihjäl påväg till bilen.. Brr!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vinterskor har jag precis infrskaffat mig, även om det var mot min vilja - sommaren är ju allt!

2010-09-16 @ 09:42:03
URL: http://vikanvara.blogg.se/
Postat av: johanna

haha det visste jag fan inte :O



Följ gärna mig på bloglovin. Jag skriver om sex, kärlek, tips och lite om min vardag =)

2010-09-16 @ 10:11:12
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0