ADHD?

Ibland undrar jag om Loke har damp
eller ADHD eller om alla pojkar i 3års åldern
är såhär.


Han kan ALDRIG sitta still.
Han har ALDRIG tålamod att tex rita eller lägga pussel
mer än 5 sekunder.
Ska vi lyssna på musik så är han där och ska byta låt innan
den ens har börjat.
När han blir tillsagd börjar han inte grina utan istället
slänger han saker och skriker för fulla muggar.


Nu har han vaknat 3 mornar irad och varit sur.
Alltså sådär jättesur.
Det var de jag vaknade av imorse.
"JAG VILL INTE HA DEN!" så pekar han på kudden.
Skriker "dumma mamma" och slänger sig ner från sängen.
Happ. Godmorgon på dig med sockertopp.


Så idag var han hysterisk vid dagislämningen.
HYSTERISK!
Men om en månad får han vara hemma med mig på heltid heeela sommaren.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det kallas för 3 års trotts =) Alvin är redan inne i den även att han knappt fyllt 2,5 år, det är en jätte härlig ålder, skänt att veta att man inte är ensam =)

2011-04-13 @ 17:20:42
Postat av: Anonym

Haha! Inte för att jag har nån egen 3-åring och egentligen kan uttala mig.. Men det låter verkligen helt normalt Sandra! :) Skulle bli mer förvånad om en 3-årig pojk satt stilla hur länge som helst! Dont worry! Be happy! :)

2011-04-18 @ 07:04:26
URL: http://lottaslillahuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0