Dag 3. FAIL!

Jag måste vara världens klantigaste.
Igår så ramlade jag raklång på torget mitt i Uddevalla.
Haha.
Dock slog jag sönder både byxor och knän.
Efter fallet har foglossningen jävlats med mig ännu mer
och bebisen i magen straffar mig genom HÅRDA sparkar
på revbenen. 


Jag har ÄNTLIGEN fått min karl till att flytta sin dator
från tvrummet till skrubben. YAY!


Nu ska jag införskaffa ett linneskåp från 50talet som
jag ska ha i tvrummet. Min lilla hörna som jag ska
fixa till kommer bli super! :D


Förövrigt har mitt sockerstopp gått åt helvete.
Fick middag hos svärföräldrarna idag.
De bjöds på daimtårta till efterrätt.
Då kunde jag inte hålla mig!!! :(

Kommentarer
Postat av: Linda

Man måste ju få unna sig nånting :)

2011-04-06 @ 22:13:36
URL: http://millimo.blogspot.com/
Postat av: Emma

Hahahaha du är sååå klumpig! =)



Jag förstår precis vad du menar med sötsug. Har ett helvete med det här hemma. Och även om jag tar en frukt istället så pekar kg stadigt uppåt. Tror inte det spelar så mycket roll om man äter gott eller inte. Upp i vikt går man ändå. Haha! Har fått släppa lite på min viktångest nu för nu börjar/började det bli riktigt jobbigt.



Och du har en jätte söt mage =) Den är ganska lik med hur den såg ut med Loke va? Mysigt är det! =))

2011-04-07 @ 11:57:05
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0