Glädjebesked!

Åh!
Glädjebesked.
Loke byter dagis i höst
till Kvarnen som är här i närheten.
Där går även grannenflickan och
buspojkarna som bor här brevid!
Kommer bli superbra!
Jag är så glad och Loke lär bli överlycklig
när han får reda på det.

Natten har varit olidlig.
Man försöker hitta en bra sovställning
vilket är omöjligt.
Sen har jag en 3åring fastklistrad på ryggen.
Han har nämligen "lurat" mig att få sova i vår säng
2 dagar i rad nu.
Jättedumt, jag vet.
Men när han säger saker som "det spökar här, mamma"
"jag vill inte vara ensam" och tittar på mig med sina hundögon
så bär jag in han till oss. Detta är han såklart fullt medveten om.


Men inatt vaknade han 02.00 och SKULLE TITTA PÅ TV!
Han trodde alltså att det var morgon.
Efter många om och men kunde han tänka
sig att lägga sig ner igen.
Men då var han törstig.
Så upp igen...


06.15 klev vi upp för dagen.
Lagomt trött idag så intag av kaffe är ett måste.
Ska försöka vila idag och se om man kommer till Uddevalla
eller ej...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att dagisfrågan är löst. vad lycklig den lille

sötnosen kommer att bli. Kram på er alla tre! I-B

2011-04-12 @ 16:18:35
Postat av: nalle333

Åh, vad skönt för honom med dagisbyte! :D

2011-04-14 @ 20:26:47
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0