Jag är så stolt!

Inte en enda gång har han frågat om nappen.
Det är som om den aldrig existerat.

Han är så otroligt duktig och jag är så otroligt stolt över honom.


Dagen har varit helt underbar!
Vi har varit på konfirmation och Loke skötte sig jättebra i kyrkan.
Det var underbart väder! +16 grader i skuggan när vi kom hem kl 18:00.


Imorgon blir det grillning med grannarna.
Ska försöka måla våra utemöbler också om jag får tid.
Jag saknar mig familj oerhört mycket nu.
Känns som om det var en evighet sen jag träffade dom.
Även om mamma, Jens och Anna var här i slutet av februari.
Men min pappa har jag inte träffat sen jul :(

Men snart så...
Han satt som ett ljus i kyrkan
Teaterapan! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0