Det första biobesöket

Idag gick vi på bio, Cars 2.
Loke var taggad, taggad som bare denn.

Väl framme tyckte barnen inte att det var speciellt kul att vänta i 20min på att gå in.
Väl inne tyckte de inte att de va så kul att se reklam i 20min.
Men vid 40min in i filmen fick Loke ett utbrott.
Han började härja, vägrade sitta still och vägrade vara tyst.
Efter många tillsägelser och hotelser om att gå hem, så gick vi hem.

Hela vägen till bilen skrek Loke "JAG VILL INTE ÅKA HEM!".
Tanterna vi passerade tittade sorgset på mitt gråtande barn.
De ska bara veta, tänkte jag.
Jag hade verkligen fått nog.

Men, då vet vi de. 
Loke kommer INTE gå på bio inom de närmaste året.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jooo, det kommer han. För när du var så duktig och verkligen GICK hem när du hotat om det så kommer det ringa en klocka nästa gång du säger det. BRA GJORT! :-) Sluta inte försöka, det är ju synd. ;-)

2011-08-07 @ 19:36:45
Postat av: Mikaela

Nemo blev också sådär en bit in i filmen, men sedan då det började rulla på mer i den så blev Nemo mer nöjd och satt tyst iaf ;) Så du vet att även 5-åringar kan va bra jobbiga på bion ;) haha

2011-08-07 @ 19:39:28
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hihi! Inte lätt o sitta still så länge när man är 3 år! Vi hade problem att få en 6-åring att sitta still på bion i fredags! Men, mycket bra att du stod för dina "hot"! Nu kan du referera till det nästa gång! :)

2011-08-07 @ 21:21:54
URL: http://lottaslillahuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0