Ett hemskt uppvaknande

Imorse klockan 7 vaknade jag av ett gallskrik.
Trodde att de var Loke som ramlat ur sängen men tittar ner och
ser min lille Tor som ligger på mage på golvet :(
Stackars liten!!!
Han har ju börjat röra sig så himla mycket nu.


Men allt gick bra och han somnade om efter lite grin.
Puh!


Idag blev det shopping på Överby i regnet.
Blev en massa fina kläder till Loke och en tröja till mig.
Imorgon åker Jens & Anna hem igen :(
Tiden går sååå himla snabbt.

Har fått hem mitt EA Sports Active 2 också
så på måndag ska jag börja träna!
9 kilo till jul.
Klarar jag ju lätt! ;)

Kommentarer
Postat av: nalle333

Men urs! Va skönt att allt gick bra!!!

De är ju så fasligt snabba när de väl sätter igång o röra sig.

2011-08-06 @ 09:14:45
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Lotta

Tråkigt att din bror åkt hem igen.. Men jag antar att ni haft kul då i alla fall! :)

Tänkte höra om jag kanske kan få komma på en kopp kaffe nån dag i veckan då? Har ni tid me de? :)

2011-08-06 @ 23:18:48
URL: http://Lottaslillahuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0