Nya tider

Min mobil är redo för nattduksbordslådan.
Mikrofonen är paj och den är närmare 2år.
Så den får göra sällskap med mina 5 (?) andra mobiler.
HALLÅ?!
Va fan sparar jag på alla jäkla skittelefoner,
oavsett om de är trasiga eller ej.
Jag är väl lite av en ekorre.
"Kan vara bra att ha sen...."
Men sen ligger de där i lådan.

Eftersom mitt abonnemang snart är över
så ska jag nog införskaffa mig en 
Samsung Galaxy SGS2.
Idag blir vi 2500kr fattigare.
Pärlan ska in på verkstan´.



Loke är en clown utan dess like.

Bad Loke se glad och snäll ut. Hahaha


Tor ser armlös ut, men så är inte fallet.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad söta de är, dina små skitongar! ;)

2011-08-08 @ 13:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0