Tack till er!

Ni skriver att jag motiverar er till viktnedgång genom min träning.
Vet ni vad?
Det gör mig jätteglad och motiverar MIG!

Alla ni småbarnsföräldrar (även ni andra).
Ni KAN gå ner i vikt bara ni vill.
Det behövs inte mycket.
Bara självdiciplin och lite vardagsmotion
så når man sina mål!

Ät inte kakor, godis, dricka på vardagarna.
Ha en dag i veckan då ni unnar er något litet (hetsät inte).
Ta en rask promenad i 60min.
Eller träna hemma med några övningar 20-30min om dagen.
DET GÖR SKILLNAD!
Från början kanske det inte syns på vågen.
Ge inte upp!
Mät dig istället och se hur centimetrarna försvinner...

ALLA har tid att träna.
Istället för att se på tv på kvällen - träna!
Det handlar om prioriteringar och självdiciplin.

YOU CAN DO IT!

(måste även på inflika att jag var sååå duktig att jag inte ens åt tårta på mitt eget kalas, bara en slät kopp kaffe)

Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Fantacia

oja du är en motivation för mig :) Jag ska faktiskt nu v.38 börja på vattengympa ^^ Simmar just nu 3 ggr i veckan. igår kom jag upp till 825m och imorgon är det dags igen så får se hur långt det blir då =)

2011-08-31 @ 21:25:35
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0