Bästa dagen på veckan.

Imorgon är nog den bästa dagen på hela veckan.
Vi har hela familjen en förmiddag tillsammans.
Bara vi.

Sen jag blev gravid har jag blivit väldigt familjkär.
Eller vad man nu ska säga.
Jag lämnar ogärna bort Loke.
Vill umgås med familjen 24/7
och mår dåligt av att jobba.
Just för att jag vill så gärna vara med familjen.
Ibland får jag för mig att han tycker att jag
är hemma sällan.
Att jag inte finns där för han.
Och så vill man ju som mamma INTE känna.

Men vi har ju "tur" som varit hemma så pass mycket som vi
varit med Loke. Eftersom vi båda varit arbetslösa i perioder.
Men just nu längtar jag extremt mycket till april, då jag enbart jobbar 3 dagar i veckan.

Kommentarer
Postat av: nalle333

Btw; grattis på namnsdagen :)

2011-02-17 @ 20:58:32
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0