Betald ledighet.

Jag är inte den som klagar på smärta i första taget.
Men jag har börjat att få någon konstig värk.
På insidan låren.
Antagligen "foglossning".
Detta är inte ett problem än sålänge.
Men haltar fram när det blir som värst.

Men idag har jag iallfall lämnat in min semesteransökan.
Kommer enbart jobba 3 dagar hela april och de två första veckorna i maj.
Sen de två sista veckorna innan BF är jag ledig på heltid!
Fi fan va gött det ska bli.
Nu när våren är påväg.
Vara hemma och rå om Loke innan bebis nr2 kommer.
Och det bästa av allt. Betald ledighet!
LOVE IT!
Nu får jag ta igen förra sommarens förlorade semester!


Bild tagen i april 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0