En härlig fredag!

Åh idag har jag sovit som en gud!
Och tro mig, det behövdes.
9 timmars sömn inatt och 1 timme nu på dagen.
Så KANSKE jag kan hålla mig vaken till 23.00 :p

Var ute på leksaksaffären idag.
Loke fick välja vad han ville eftersom han varit så duktig med pottan.
En motorsåg blev det :)
Och vi var nog ute på Överby i 2 timmar utan någon olycka.
Han är verkligen jätte duktig!


Idag var en av mina bästa vänner här på fika.
Det har jag verkligen saknat.
Bara sitta och prata en stund över en kaffe.
Var väldigt längesen sist men nu ska det inte dröja lika länge tills nästa gång!

I helgen sticker min bror och Anna till Thailand! :)
Spännande.
Hoppas att de får en underbar resa tillsammans.
Nu blir det korv i ugn och mos. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0