Flodhäst!

Denna veckan har magen verkligen exploderat.
Känner mig som en flodhäst verkligen.
Har "foglossning" på insidan låren så kan inte ta på mig skorna riktigt.
Ligger jag still en längre stund blir jag stel och det gör ont att ställa sig upp.
Magen är grymt ivägen och känns väldigt tung
och har molnande värk i den konstant.

Detta kommer jag inte ihåg att jag hade med Loke.
Då var allt jättebra.
Kanske man har förtränkt lite? :p

Kan ioförsig vara det att jag var gravid på sommaren.
Då kan man gå i lätta kläder.
Nu ska man försöka klä på sig utan att frysa även fast jackan inte går att stänga.
Haha.

Läste att barnet i magen är 30-35cm och väger 1kilo.
Helt sjukt.
Inte konstigt att man känner sparkarna nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha okej =) Jag hoppas nog vi får en pojk till =) Men 3e barnet har jag bestämt blir en tjej, hihi!

2011-02-24 @ 16:47:49
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0